חוקר פרטי בגידות

נושא החקירות הפרטיות בענייני משפחה הוא אחד התחומים המאתגרים ביותר עבור כל חוקר פרטי,  קל וחומר במקרים של חקירות בגידות שאותן מנהל החוקר. עיקר הקושי הוא לעמוד בסתר מול בן הזוג המבצע אקט מיני ולתעד את הנעשה. זאת בידיעה שלעתים התיעוד שלך עלול לגרום לפירוק משפחה ולפגיעה בבני הזוג והילדים.

יחד עם זאת, מוטל על החוקר להיות איש מקצוע אמיתי. עליו להיות נטול רגש, לתעד ולהיצמד להוכחות ולעובדות. כך גם יוכל להציג את הדברים עבור הלקוח שלו באופן המקצועי והנקי ביותר, ללא דעותיו סובייקטיביותשכן, כפי שכבר ציינו, חוקר פרטי אשר חוקר חשד לבגידה עוסק בתחום רגיש מאוד של יחסים בין בני משפחה, בני זוג וחברים עליו להיות בעל ניסיון רב כדי לבצע משימות מסוימות באופן מקצועי ויעיל.

גילוי בגידות באמצעות חוקר פרטי בגידות, מביאים לתוצאות גם אם הן כואבות. מדובר על תחום חקירות אישיות שהוא תחום רגיש במיוחד מכל סוגי החקירות המוכרים לנו. אנו ממליצים לבני\בנות זוג שמגיעים למשרדנו, לחשוף את החשד, אם לכאן או לכאן, היות שחיים לצד אי אמון או חשדות הם לבטח לא נעימים. אנו מכוונים את זמני החקירה לכאלה שיהיו הרלוונטיים ביותר ובכך אנו למעשה מצמצמים את שעות החקירה. תיק החקירה, יהווה בסיס לתביעת גירושין ולכן, קיימת חשיבות גבוהה לביצוע מעקבים מדויקים שיכללו: צילומי סטילס, ווידאו ואיסוף ראיות כולל.

בתום החקירה האישית אנו מציגים דו"ח ללקוח

כאשר משרדנו נשלח לחקירת בגידה בין בני זוג, אנו רואים מטרה אחת מול עינינו והיא לגאול את הלקוח ממצב אי הוודאות שהוא נתון בו כבר זמן מה. איסוף הראיות על ידינו, נועד לאמת את חששותיו של בן הזוג הנבגד באופן הכי ברור. בסוף החקירה, אנו נוציא דו"ח מסודר ללקוח וכן, תפקידנו אינו מסתיים שם, כי אם אנו מייצגים את הלקוחות שלנו בביה"ד הרבני כאשר אנו מעידים כי ביצענו מעקב כחוק בצירוף הראיות החותכות.

מהלך החקירה:


בגידות בין בני זוג קיימות עוד משחר ההיסטוריהלא אחת אני מבצע מעקבים אחר בן זוג של לקוחה במטרה לחשוף אותו בבגידתו ולהגיע אל האמת. עבודתי היא לחפש את הצדק וכך לספק את לקוחותיי. אך כמובן שהנושא מחייב רגישות ועדינות אך יחד עם זאת קשיחות, ומכוונות מטרה חקירות בעינייני משפחה ואישות הינן חקירות רגישות ודורשות טיפול מיוחד. גם במקרים פחות נעימים, על החוקרלהיות זהיר במיוחד, חד ודרוך בכל מעקב אני מצטייד בציוד מתקדם ביותר כגון מצלמות בגדלים שונים המתאימות למרחקים שונים אני נושא איתי ציוד רב כדי להגיע לתוצאה מספקת עבור הלקוח\ה.
לבדיקת החשד, תוכלו למצוא אצלנו חוקר פרטי במרכז וגם חוקר פרטי בצפון.

אל תפחד\י – אתם מרגישים שמשהו אינו כשורה עם בן הזוג. פנו אלינו כדי לאמת את החשש.