משרדו של חוקר פרטי

משרדו של חוקר פרטי – הפעם הראשונה בחיי אצל חוקר פרטי. להתעורר בוקר אחד ולהבין שאתה לא באמת יודע לאן הולכים החיים שלך ומה קורה מתחת לאף שלך זה לא דבר סביר.

זה משהו ששייך לסרטים או לספרים, כי איך יכול להיות שאני, עם שליטה כל כך גדולה בכל דבר בחיי, לא ראיתי משהו? איך יכול להיות שאשתי בוגדת בי? ואיך יכול להיות שהשותף שלי גונב ממני כסף? האמת היא, שכאשר התחלתי להבין שמשהו לא מתנהל כמו שצריך בחיים הפרטיים שלי הדבר הראשון שעשיתי היה להאשים את עצמי.

מצד שני, לא הייתה לי שום הוכחה לכך שאשתי אולי בוגדת בי, ומעבר לכך שנעלבתי מהאפשרות הזאת, היה לי ברור שאם זה המצב, אני חייבת להתגרש ממנה כמה שיותר מהר.

לא רק שאני חייב להתגרש ממנה, אני גם לא מוכן לתת לה בכלל מחצית מהרכוש, ולכן התחלתי לשאול את עצמי: איך אני בודק את הדברים ומאיפה אני מביא הוכחות? אני מודה שעברה לי בראש המחשבה לעקוב בעצמי אחרי אשתי, אבל האמת היא, שחששתי שלא אעשה עבודה מספיק טובה.

הייתי בטוח שמהר מאוד היא תבין שאני עוקב אחריה, מה שהוביל אותי להתחיל לחפש חוקר פרטי.

להיכנס אל משרדו של חוקר פרטי

להיכנס אל משרדו של חוקר פרטי במודיעין זה היה אחד מהדברים הכי הזויים שעשיתי בחיי, ואם מישהו היה מספר לי לפני שנים שיום אחד אעשה זאת, בטח לא הייתי מאמין לו.

מה הקשר ביני ובין זה? ואיך יכול להיות שאני חושב ברצינות שאשתי בוגדת בי? ויחד עם זאת, כבר הגעתי אל החוקר הפרטי שלי והתיישבתי מולו, כך שברור היה לי שהעניין רציני. הוא שאל אותי אינספור שאלות ולמען האמת, הוא רצה לדעת כל פיסת מידע אודות המקרה שלי.

הוא רצה לדעת כמה זמן אני נשוי, מה אשתי עושה, למה נדמה לי שהיא בוגדת בי ומה בדיוק אני רוצה שהוא יעשה למעני. אחרי ששיתפתי אותו באינספור פרטי וגם נתתי לו תמונות של אשתי, הוא הבטיח שייצא לדרך ויעשה את הטוב ביותר.

יצאתי ממשרדו של החוקר קצת המום, כי בכל זאת, להצמיד לאשתך האהובה חוקר פרטי זה לא עניין של מה בכך. מצד שני, היה לי ברור שאין לי שום ברירה אחרת ולכן הייתי שלם עם ההחלטה הזאת, כי אני לא בדיוק מסוג האנשים שיוכלו לטמון את הראש בחול ולהתעלם מהמצב.

תוצאות מפתיעות ובושה גדולה

עברו בדיוק שבעה ימים מהרגע שבו ישבתי אצל החוקר הפרטי וכמעט בכיתי כשסיפרתי לו שאני חושד באשתי, והוא התקשר להזמין אותי לפגישה נוספת.

האמת היא, שרגע לפני שנכנסתי אליו למשרד נשמתי עמוק, כי היה לי ברור שלא משנה מה הוא מספר לי, כי זה בכל מקרה הולך להיות משהו שישנה לי את החיים. הוא בטח יספר לי שיש לאשתי מאהב, או אולי מאהבת. הוא יספר לי איפה הם היו ביחד, באיזה מלון הם ישנו ואיפה הם אכלו. ככל שהתמונות רצו לי יותר ויותר בראש, הרגשתי איך אני מאבד את השליט על החיים שלי ואיך הדם שלי זורם במהירות.

איך הגעתי למצב הנורא הזה בחיים שלי? ואיך יכול להיות שאשתי מאוהבת במישהו אחר? כשהתיישבתי מול החוקר הפרטי והוא התחיל לדבר, לא ידעתי אם לצחוק או לבכות. הוא סיפר שכבר ביום שבו הוא התחיל את החקירה הוא ראה את אשתי, הצליח לעקוב אחריה וצילם אותה באינספור תמונות. הדבר היחיד שלא היה תואם את הפנטזיות הנוראיות שלי, היה העובדה שאשתי הלכה לטיפולים רפואיים.

למעשה, המקום שאליו היא הלכה כמעט בכל ערב ונשארה בו כשלוש שעות לא היה מלון של זוגות מאוהבים ובוגדים, אלא הוא היה מרכז רפואי לחולי סרטן. החוקר הפרטי לא עצר ומסר לי אפילו פרטים רפואיים אישיים של אשתי שאליהם הוא הצליח, אלוהים יודע איך, להגיע. מסתבר שהיא סובלת, שיש לה סרטן ושהיא עושה טיפולי כימותרפיה כבר לא מעט זמן.

יצאתי מבולבל מאוד מהפגישה עם החוקר הפרטי, ומעבר לכך שהרגשתי שמחה אדירה על כך שאשתי לא בוגדת בי, הרגשתי עצב נוראי. עלי, עליה ועל כל המצב.

חוקר פרטי שמגיע לתוצאות מהירות

מיותר לציין שכבר כאשר חזרתי הביתה מיד דיברתי עם אשתי, סיפרתי לה הכול וגם קיבלתי ממנה מידע אודות המחלה, אודות הסיבה להסתרה ובעיקר – את החדשות הטובות שהסרטן כבר עזב.

לכן, היום, כאשר אני נזכר בכל החוויה הנוראית הזאת, יש דבר אחר שעליו אני לא מצטער: על כך שבחרתי את משרד החקירות של רם חקירות  072-3954186

זה לא משנה אם אתם חושדים שבני הזוג שלכם בוגדים, אם נדמה לכם שמשהו לא מתנהל כמו שצריך או שאתם רוצים לגלות מידע בתחום כזה או אחר על מישהו בחייכם.

מה שבטוח זה שאם תפנו אל חוקר פרטי במודיעין, לא תצטערו, כי אנשי המקצוע שמחכים לכם כאן מגיעים עם ניסיון עשיר ביותר ועם ידע נרחב בתחום החקירות הפרטיות.

משרדו של חוקר פרטי

לחקירות עם תוצאות

חייגו: 072-3954186 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

חוקר פרטי גרושין

כשבני זוג מגיעים להחלטה לסיים את קשרי הנישואין שלהם, מה שהכי חשוב במאבק זה מידע.
קראו עוד

חקירות כלכליות

איתור הרכוש של הצד השני על מנת לבצע עסקה, גירושין או עיקול. המידע הוא חוקי וניתן לתצוגה בבית משפט.
קראו עוד

איתור אנשים

חברתנו נותנת מענה יסודי,אמין וקצועי בביצוע עבודות ניקיון ואחזקה של בתים משותפים,
קראו עוד

חקירות גלויות וסמויות

המומחיות והניסיון הרב, תורמים לביצוע איתור מדויק, מהיר, ויעיל של המידע הנדרש.
קראו עוד