חוקר פרטי גרושין

כשבני זוג מגיעים להחלטה לסיים את קשרי הנישואין שלהם, מה שהכי חשוב במאבק זה מידע. 

עיקר עבודתנו בנושא חקירות ומעקבים בתחום הגירושין.
הוכחת בגידות, רמת חיים, עבודה, מקורות הכנסה, או כל הוכחה הדרושה לבניית תיק גרושין או לידע בלבד, של אחד הצדדים.
אנו למעשה המצלמה הניסתרת שלכם בשטח
אנו מתעדים את כל הנידרש במצלמות ובמכשור הכי חדיש הקיים 
את מה שאנו מתעדים, רואים או מגלים, אנו יכולים להעיד בבית משפט אם נידרש.
החוקרים מקצועים, עם נסיון של עשרות שנים במעקבים וחקירות למרות שכיום כולם נזהרים ומודעים לנושא המעקבים, חוקרים מקצועיים כפי שיש במשרדנו " לא נישרפים".
לעיתים משרדים או חוקרים לא מקצועיים מנסים לחסוך בעלויות ושולחים חוקרים לא מקצועיים והנעקב מגלה אותם ,ואז הנזק הוא כמעט בלתי הפיך.

רבים הם אלה המגיעים אל משרדו של חוקר פרטי גירושין על מנת לאמת חששות ולגרום לכך שתהיינה ראיות זהב בביהמ"ש או בביה"ד הרבני.  במשרדנו, אנו מעניקים ליווי צמוד לאורך כל הליך החקירה והמעקב, כולל עדות בביהמ"ש, הצגת ראיות הבגידה בפני השופט על פי הצורך, או המקרה. בגידות הינם העילה הידועה ביותר לגירושין בישראל ובכל שנה, מקרי הגירושין רק עולים. לעיתים אנו אף מבצעים מחקרים כלכליים, כאשר הבעל מסתיר את הכנסותיו על מנת לא לשלם את הסכום הדרוש עבור מזונות לילדיו.

חקירות בנושא גירושין לא רק בתחום בגידה

משרדנו עוסק במגוון רב של חקירות הקשורים לנושא הגירושין, למשל אלימות במשפחה שיש להוכיח, חקירה כלכלית הקשורה לגירושין ועוד. תכנון נכון של מהלכי חקירה ואסטרטגיה נכונה הכוללת הוראות ללקוחותינו, מסייעים למתן תוצאות משביעות רצון. אנו עושים ככל שביכולתנו להוזיל את עלויות החקירה באמצעות שיטות  שונות ויעילות  כגון שיטות מעקב שונות וחדשניות שמסיעות בהוכחות מוצקות ויעילות  תוך זמן קצר.

חוקר פרטי גירושין 


כשבני זוג מגיעים להחלטה לסיים את קשרי הנישואין שלהם, מתחיל מאבק להשגת זכויות. מדובר על משמורת, חלוקת רכוש, ממון, נכסים ועוד.

הדבר הכי חשוב במאבק הזה, הוא מידע. מדובר על חשבונות בנק של בן או בת הזוג, רכוש שהוחזק בנפרד, בגידות ומערכות יחסים מחוץ למסגרת הנישואין ועוד, כל אלה יהיו בעלי השפעה מכרעת על ההחלטות המשפטיות שיתקבלו ועל נוסח הסכם הגירושים.

כל מידע שיהיה בידי בני הזוג, יקבע מה יהיה גובה דמי המזונות והעתיד הכלכלי שלך ושל הילדים. 

לכן יש לעשות כל מה שאפשר על מנת להשיג כל מידע רלבנטי.

רם חקירות הנו משרד חקירות של חוקר פרטי מנוסה ובעל מוניטין, שרכש מומחיות רבה בתחום החקירות אחר בני זוג בהליכי גירושין.

מי הוא בן הזוג שלך 


רוב בני האדם נוטים להאמין כי כאשר בני זוג אוהבים, נישאים ומקימים משפחה, משמעות הדבר היא כי מתקיימים ביניהם יחסי אמון ושיתוף מלאים. המציאות מוכיחה כי לא תמיד כך הדבר. יש מצבים בהם בני זוג מסתירים מידע מסיבות שונות. הם מספקים מידע כוזב, מוליכים שולל את בני או בנות זוגם ומפרים את "החוזה" שנחתם ביניהם הלא הוא חוזה הנישואין.

לעיתים יש פער עצום בין האמת לבין המידע שמספקים בני הזוג, עד כדי כך שכאשר אתם מגלים את האמת, לא תאמינו כי זה האדם שאתם חיים אתו.

אם אתם חשים שמסתירים מכם מידע, או נמצאים בהליכי גירושין ורוצים לקבל נתונים ומידע, זה הזמן לפנות לרם חקירות.

חשבונות עלומים


בני זוג רבים מנהלים חשבונות בנק סודיים, אליהם מוזרמים כספים שהצד השני אינו מודע להם. במקרה של גירושין, "ההון הסודי" נשאר אצל מי שהסתיר אותו. גם כאשר מדובר בבני זוג המנהלים חשבונות בנק נפרדים, בעת חלוקת רכוש, יש להציג בפני בית המשפט את כל הרכוש שצבר כל אחד מהם. מדובר על רכוש ידוע ומוצהר וגם כזה שהוסתר.

חקירות כלכליות – זה בדיוק תפקידו של חוקר פרטי מקצועי לאתר את אותם חשבונות "סודיים" וגם רכוש ונכסים שהוסתרו מהצד השני. רק כך ניתן יהיה להגיע להסכם חלוקת רכוש הוגן וצודק יותר.

הפרת אמונים 


אחת המשימות השכיחות בהן נדרש חוקר פרטי, היא בתחום של הוכחת בגידות. בתהליכי גירושין, בעיקר אם מדובר בתיק המתנהל בבית הדין הרבני  – יש חשיבות רבה להסכם "הכתובה" הן מבחינת הסכומים הרשומים בהסכם והן מבחינת בגידות. יש להתייחס להסכם הכתובה כהסכם מחייב לכל דבר לכן חשיבות המעקב והוכחת הבגידה ולההיתחיבות הכספית  הרשומה בכתובה.

חקירות פרטיות לגירושין


הרבני ולא בבית המשפט, יש חשיבות רבה לנושא הבגידה שיש לו שיקול בקביעת מזונות, משמורת ילדים ועוד.

רם חקירות, חוקר בעל ותק של 35 שנה, מומחה ובעל ניסיון בחקירות בגידה ובמעקבים, פיתח שיטות מיוחדות חוקיות בחקירות של בגידות

 בין בני זוג ומתעד אותן שישמשו עדות בבתי הדין או המשפט.

מקצועיות ואמינות


כאשר אתם זקוקים לעזרתו של חוקר פרטי, אתם צריכים להיות בטוחים שמדובר באדם אמין ומקצועי. אתם רוצים להיות בטוחים שהמידע אותו ישיג החוקר יגיע לידיכם בלבד, ולא ידלוף לגורם שלישי.

בנוסף לכך, אתם רוצים לדעת שהחוקר יהיה מסוגל לספק לכם את המידע שאתם צריכים. רם חקירות הוא חוקר אמין ודיסקרטי, הפועל בתחום מספיק שנים ומכיר את כל השיטות והדרכים להשיג מידע.

לרם חקירות יש הבנה מעמיקה בפסיכולוגיה ההתנהגותית של מי שמנסה להסתיר מידע, ולכן הוא גם יודע כיצד לחשוף את המידע הזה.

בנוסף, משתמש המשרד רם חקירות בטכנולוגיות מתקדמות לביצוע מעקב, תיעוד ואיסוף המידע, הכול כמובן בהתאם לחוק. לרמי רבדל  אוזן קשבת נסיון חיים הבנת הנושא.

אוזן קשבת וכתף תומכת


הליך גירושים הוא תהליך מורכב ורגיש, וכל אחד מבני המשפחה משלם מחיר על פירוק השותפות. במהלך התקופה הזו, זקוק כל אחד מבני הזוג לתמיכה ועידוד. יש ימים בהם נראה שהכול אבוד וחסר תקווה, משום כך חשוב שיהיו לצידכם אנשי מקצוע שיכולים לתת לכם כתף תומכת ברגעים של משבר, שמבינים את העומס והקושי הרגשיים בהם אתם נמצאים בעיקר אם שכרתם את שירותיהם כדי לקבל מידע מכריע בתהליך הגירושין.

רם חקירות מבין את נפש האדם לעומקה, וזה מה שהופך אותו לחוקר פרטי מצוין ומאפשר לו לתמוך בלקוחות שלו ברגעים קריטיים ולחזק אותם במשך כל התהליך של החקירה.

להיערך כיאות


יש זוגות שמסוגלים להיפרד בצורה מכובדת ולשמור על יחסים טובים, ויש שנקלעים לסכסוכים וחילוקי דעות ממושכים . ברוב המקרים זוגות הנמצאים בתהליכי גירושין, נקלעים למאבקים משפטיים רוויי מתח ואיבה ולכן עליהם להיערך בהתאם ואם צריך להשיג מידע רלבנטי, הם חייבים לעשות זאת כל מנת שהסכם הגירושין יאפשר להם לשמור על רמת החיים לה הם זכאים.